| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Sentrallås virker ikke (Chevy Caprice) https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=8393 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | E_S [ Tor 11. Jun 2009 01:03 ] |
| Innleggets emne: | Sentrallås virker ikke (Chevy Caprice) |
Sentrallåsen på min '89 Caprice virker ikke - knappene er helt døde. Har sett over sikringer og ikke sett noe mistenkelig, samt at sentrallåsen vel trolig deler sikring med noe annet og absolutt alt det andre virker. Noe tips til hvor jeg skal begynne feilsøkingen? |
|
| Forfatter: | dvil [ Tor 11. Jun 2009 17:56 ] |
| Innleggets emne: | Re: Sentrallås virker ikke (Chevy Caprice) |
Jeg ville begynt å lete etter ledningsbrudd i førerdøra, dvs. der ledningene bøyes. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|