| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lyd fra lysbryteren .70 Dodge charger https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=8128 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | ban1 [ Man 18. Mai 2009 17:19 ] |
| Innleggets emne: | Lyd fra lysbryteren .70 Dodge charger |
Jeg var på vei hjem fra ekeberg , Når jeg skulle slå på hovedlysene, da kom det en slags hes.. ustabil pipelyd fra dasjbordet. Det var kun da jeg slo over til vanlig lys, fra parklys. Og den strøm måleren begynte å gå litt hakkete.. Frontlysene blafrer litt også.. Hva kan dette være, Den har blitt sånn helt plutselig. Prøve fjærnlys, men ingen forandring.Ruser motor litt opp,men heller ikke da noen forandring i lyden. Slår ned til park, da forsvinner lyden. Er det lysbryteren, lysrelee, om det er det.. Eller regulatoren.. evt dynamoen, da bilen ikke lader helt topp som den skal. |
|
| Forfatter: | pontchief [ Man 18. Mai 2009 18:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lyd fra lysbryteren .70 Dodge charger |
Hvis det er blitt montert H4 lykter og ikke montert rele , så har en del hovedlysbryterer en termosikring som slår ut ved overbelastning , H4 bruker mere strøm enn orginale sealed beam. |
|
| Forfatter: | ban1 [ Man 18. Mai 2009 19:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lyd fra lysbryteren .70 Dodge charger |
Det er ikke bygd om til H4 .. fikk aldrig gjort det jeg ... |
|
| Forfatter: | pontchief [ Tir 19. Mai 2009 09:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lyd fra lysbryteren .70 Dodge charger |
Ville nå ha sjekket lysbryteren først. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|