AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bytte av tenningslås
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=8120
Side 1 av 1

Forfatter:  Tsbusa [ Søn 17. Mai 2009 16:49 ]
Innleggets emne:  Bytte av tenningslås

Hei,

Har vært så uheldig å hatt uønsket besøk i bilen min, og de prøvde å stikke av med den, så de rasserte tenningslåsen såpass at jeg måtte borre ut tenningssylinderen for å klare å sette inn ett skrujern for å turne irundt.

Har kjøpt ny lås, men ser litt mørkt på dette. Er det noen som har gjort dette her før, og vet hva jeg med av med osv?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 17. Mai 2009 18:27 ]
Innleggets emne:  Re: Bytte av tenningslås

hvilken bil snakker vi om??

Forfatter:  Tsbusa [ Søn 17. Mai 2009 18:31 ]
Innleggets emne:  Re: Bytte av tenningslås

G30 Van :)

Forfatter:  st-remy [ Søn 17. Mai 2009 21:07 ]
Innleggets emne:  Re: Bytte av tenningslås

:) må av med ratt og kle av noe plast , på lås sylindere`n så er det vel en eller to tapper som må trykkes inn , men da må tennings låsen stå i en hviss posisjon hvis e ikke husker feil no da :-k , på den tenningslåsen som du kjøpe , er det komplett lednings sett på den :?: og der ser også de tappene som skal låse tennings låsen til sylinderen , har bytta på mange forsjelige bila , men f.. e husker ikke alt :lol:

Forfatter:  Tsbusa [ Søn 17. Mai 2009 21:25 ]
Innleggets emne:  Re: Bytte av tenningslås

Dette er bare selve sylinderen.. Ingen ledninger eller noe slikt.
Men syns jeg så noen tapper på den ja.

Forfatter:  st-remy [ Søn 17. Mai 2009 21:36 ]
Innleggets emne:  Re: Bytte av tenningslås

Tsbusa skrev:
Dette er bare selve sylinderen.. Ingen ledninger eller noe slikt.
Men syns jeg så noen tapper på den ja.


ok , du får ta av rattet og plastik da og se hva som er under der :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/