| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bytte av tenningslås https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=8120 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Tsbusa [ Søn 17. Mai 2009 16:49 ] |
| Innleggets emne: | Bytte av tenningslås |
Hei, Har vært så uheldig å hatt uønsket besøk i bilen min, og de prøvde å stikke av med den, så de rasserte tenningslåsen såpass at jeg måtte borre ut tenningssylinderen for å klare å sette inn ett skrujern for å turne irundt. Har kjøpt ny lås, men ser litt mørkt på dette. Er det noen som har gjort dette her før, og vet hva jeg med av med osv? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Søn 17. Mai 2009 18:27 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bytte av tenningslås |
hvilken bil snakker vi om?? |
|
| Forfatter: | Tsbusa [ Søn 17. Mai 2009 18:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bytte av tenningslås |
G30 Van |
|
| Forfatter: | st-remy [ Søn 17. Mai 2009 21:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bytte av tenningslås |
, på den tenningslåsen som du kjøpe , er det komplett lednings sett på den |
|
| Forfatter: | Tsbusa [ Søn 17. Mai 2009 21:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bytte av tenningslås |
Dette er bare selve sylinderen.. Ingen ledninger eller noe slikt. Men syns jeg så noen tapper på den ja. |
|
| Forfatter: | st-remy [ Søn 17. Mai 2009 21:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Bytte av tenningslås |
Tsbusa skrev: Dette er bare selve sylinderen.. Ingen ledninger eller noe slikt. Men syns jeg så noen tapper på den ja. ok , du får ta av rattet og plastik da og se hva som er under der |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|