| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Remote starter solenoid https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7742 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | joast [ Tir 14. Apr 2009 23:27 ] | ||
| Innleggets emne: | Remote starter solenoid | ||
Noen som vet hvordan denne skal kobles. Skal på en 350 med hei fordeler. Bruker et E-Z wiring el system.
|
|||
| Forfatter: | Bippe [ Ons 15. Apr 2009 00:49 ] |
| Innleggets emne: | Re: Remote starter solenoid |
Trenger du den på en GM starter da? Mener innslaget på starteren gjør samme jobben. |
|
| Forfatter: | joast [ Ons 15. Apr 2009 21:31 ] |
| Innleggets emne: | Re: Remote starter solenoid |
Takk for svar. Var det jeg begynnte å lure på jeg også, men var ikke sikker. |
|
| Forfatter: | Zigma [ Ons 15. Apr 2009 21:32 ] |
| Innleggets emne: | Re: Remote starter solenoid |
mener også du ikke trenger denne, da innslaget er også et rele. |
|
| Forfatter: | joast [ Ons 15. Apr 2009 22:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Remote starter solenoid |
Ok da har jeg en til overs. |
|
| Forfatter: | Bippe [ Ons 15. Apr 2009 22:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Remote starter solenoid |
joast skrev: Takk for svar. Var det jeg begynnte å lure på jeg også, men var ikke sikker. Stemmer det, Ford bruker den ene feltviklinga i starteren som innslag og trenger da ett eksternt starter rele. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|