AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Remote starter solenoid
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7742
Side 1 av 1

Forfatter:  joast [ Tir 14. Apr 2009 23:27 ]
Innleggets emne:  Remote starter solenoid

Noen som vet hvordan denne skal kobles. Skal på en 350 med hei fordeler. Bruker et E-Z wiring el system.

Vedlegg:
rodden 012.JPG
rodden 012.JPG [ 49.79 KiB | Vist 2753 ganger ]

Forfatter:  Bippe [ Ons 15. Apr 2009 00:49 ]
Innleggets emne:  Re: Remote starter solenoid

Trenger du den på en GM starter da? Mener innslaget på starteren gjør samme jobben.

Forfatter:  joast [ Ons 15. Apr 2009 21:31 ]
Innleggets emne:  Re: Remote starter solenoid

Takk for svar. Var det jeg begynnte å lure på jeg også, men var ikke sikker. :) Er inntegnet på ford sitt anlegg men ikke på gm.

Forfatter:  Zigma [ Ons 15. Apr 2009 21:32 ]
Innleggets emne:  Re: Remote starter solenoid

mener også du ikke trenger denne, da innslaget er også et rele.

Forfatter:  joast [ Ons 15. Apr 2009 22:10 ]
Innleggets emne:  Re: Remote starter solenoid

Ok da har jeg en til overs. :)

Forfatter:  Bippe [ Ons 15. Apr 2009 22:26 ]
Innleggets emne:  Re: Remote starter solenoid

joast skrev:
Takk for svar. Var det jeg begynnte å lure på jeg også, men var ikke sikker. :) Er inntegnet på ford sitt anlegg men ikke på gm.


Stemmer det, Ford bruker den ene feltviklinga i starteren som innslag og trenger da ett eksternt starter rele.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/