AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Golf lykter på 74 Camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7472
Side 1 av 1

Forfatter:  enClave [ Tir 24. Mar 2009 10:11 ]
Innleggets emne:  Golf lykter på 74 Camaro

Lyktene på Camaroen er gåen, og har vurdert å handle klarglass-lykter fra Golf 2.
Har sett både at folk sier de passer, mens noen sier de ikke passer. Er jo 7" både på golf og camaro.
Noen som har prøvd de?

Forfatter:  Bippe [ Tir 24. Mar 2009 13:07 ]
Innleggets emne:  Re: Golf lykter på 74 Camaro

Støelsen er den samme, men de har andre fester.

Forfatter:  enClave [ Tir 24. Mar 2009 13:57 ]
Innleggets emne:  Re: Golf lykter på 74 Camaro

Skal vel altids klare å få festa de, lage til en patent av noe slag.
Ser i hvert fall ut som det må slipest av rammen bak lykta for å få den på plass.
Dårlig med plass bak lyktene på camaroen.
Noen som har noen glupe forslag? Slenger ved link til bilde av golf lyktene. http://www.autospar.no/goxpage00000097dbp19141753-CLS.html

Må vel lage noen braketter for å få lyktene langt nokk ut.

Forfatter:  Bippe [ Tir 24. Mar 2009 16:04 ]
Innleggets emne:  Re: Golf lykter på 74 Camaro

http://www.biltema.no/products/producti ... mId=148058

Forfatter:  Pimpala [ Tir 24. Mar 2009 16:10 ]
Innleggets emne:  Re: Golf lykter på 74 Camaro

Veldig enkelt å få disse til å passe!
Vært gjort mange ganger

Forfatter:  turbodart [ Tor 26. Mar 2009 01:08 ]
Innleggets emne:  Re: Golf lykter på 74 Camaro

er de på xxx-tema godkjent? må ikke frontlykter være e-merka? eller hvordan er reglene?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/