| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| El. prblem på Hummer H2 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7432 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 65 chevelle [ Fre 20. Mar 2009 20:16 ] |
| Innleggets emne: | El. prblem på Hummer H2 |
Holder på med luftfjæringa bak på ein 2003 Hummer. Der får eg ikkje utslag på level sensor på v.side, det er strømm inn til sensor, og den regulerer ut igjenn, men testeren leser 0 V. Er det nokon som har et tips eller koblingsskjema slik at eg kan måe hvor signalet blir borte. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|