AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Printplate til instrumentpanel.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7174
Side 1 av 1

Forfatter:  safari [ Søn 22. Feb 2009 21:12 ]
Innleggets emne:  Printplate til instrumentpanel.

Noen som vet hvor/om man får tak i den printplata som ligger bak instrumentpanelet på 1976 Ford Gran Torino Stw?
Og samtidig hvor man kan få tak i diverse deksler innvendig(rundt dørstokkene, beltefestene osv)??

Forfatter:  Mr Fox [ Søn 22. Feb 2009 23:45 ]
Innleggets emne:  Re: Printplate til instrumentpanel.

Eg har ein del brukte deler til Torino stw
Send meg ein PM

Forfatter:  safari [ Man 23. Feb 2009 01:03 ]
Innleggets emne:  Re: Printplate til instrumentpanel.

pm sent

Mr Fox skrev:
Eg har ein del brukte deler til Torino stw
Send meg ein PM

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/