| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Printplate til instrumentpanel. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7174 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | safari [ Søn 22. Feb 2009 21:12 ] |
| Innleggets emne: | Printplate til instrumentpanel. |
Noen som vet hvor/om man får tak i den printplata som ligger bak instrumentpanelet på 1976 Ford Gran Torino Stw? Og samtidig hvor man kan få tak i diverse deksler innvendig(rundt dørstokkene, beltefestene osv)?? |
|
| Forfatter: | Mr Fox [ Søn 22. Feb 2009 23:45 ] |
| Innleggets emne: | Re: Printplate til instrumentpanel. |
Eg har ein del brukte deler til Torino stw Send meg ein PM |
|
| Forfatter: | safari [ Man 23. Feb 2009 01:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Printplate til instrumentpanel. |
pm sent Mr Fox skrev: Eg har ein del brukte deler til Torino stw
Send meg ein PM |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|