AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Lys bryter
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=7100
Side 1 av 1

Forfatter:  strcraft [ Lør 14. Feb 2009 08:59 ]
Innleggets emne:  Lys bryter

Hei har et spøsmål .

Har en chevy g 30 89 mod . det æ strever me er hoved lys bryter nå æ stoper så stå lysa fortsat på, har nylig skifta ny bryter for æ trudde det va det som var problemet men nei . er det noen som har et rod kan det være et relle eller noe anet som kan til dette . :?:

Forfatter:  59 Coronet [ Lør 14. Feb 2009 18:28 ]
Innleggets emne:  Re: Lys bryter

Hvis du har kjørelys,så er det sannsynlig vis dette releet 8)
Hvis du har bil uten kjørelys,så er det nok releet til hovedlyset som henger seg opp,
sjekk jordinga først,om det ikke er jord du mangler,er det sikkert irra inni :lol:
da må du få tak i eit nytt,disse er normalt lukka :D :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/