AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

girkasse..
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6811
Side 1 av 1

Forfatter:  JanErik [ Søn 18. Jan 2009 20:29 ]
Innleggets emne:  girkasse..

er det noen der ute som kan svare meg på om det går ann og koble ledningsnettet fra en L84 kasse på en th700 kasse..?? eller er deg lettere og bytte hjerne? eventuelt noen der ute som har en hjerne til th700 me ledninger???

Forfatter:  Pappa Wolf [ Søn 18. Jan 2009 20:39 ]
Innleggets emne:  Re: girkasse..

Om du ringer til gutterne på AMS, i minnesund, har de garanteret både hjerne og ledningsnett på lager!
personligt vil jeg sige at det lureste vil være å bytte hjerne, ellers kan du få nogen intressante feil i ny og næ!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/