| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| terminal på 87-mod dynamo? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6615 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | hot-chevy [ Ons 31. Des 2008 23:16 ] |
| Innleggets emne: | terminal på 87-mod dynamo? |
på kontakten til ledningene som skall settes i dynamoterminalen på min 81 camaro,er det hull for to stikkere,det er jo normalt,men på dynamoen til motoren fra 87,som jeg nå har satt inn,er det fire stikkere i terminalen.en tykk og tre tynne,så her må det litt omgjøring til. regner med at den tykkeste ledningen som er rød,skall på den tykkeste stikkeren,men den tynne svarte ledningen,kan jeg montere den på hvilken som helst av de tynne stikkerne? |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 01. Jan 2009 03:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: terminal på 87-mod dynamo? |
http://www.wallaceracing.com/ext-reg.JPG Den sorte er vel gjord (grnd) så pass på at du monterer ledninger der de skal være. Håper dette hjelper deg på veg |
|
| Forfatter: | hot-chevy [ Tor 01. Jan 2009 15:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: terminal på 87-mod dynamo? |
de stikkerne jeg skriver om står sammen i en terminal,det vil da si at orginalt i den trans am gta bilen jeg tok motoren fra,hadde kontakten som skulle inn i terminalen,hull for fire stikkere.dette var orginalt en tpi motor,sikkert derfor flere stikkere for å betjene flere funksjoner runt motoren.kontakten på ledningene i min bil,passer da ikke inn i denne terminalen,grunnet hull for to stikkere.tanken var da å fjærne denne kontakten og bruke kabelsko på de to ledningene,og tre de rett på hver sin stikker inne i terminalen,jeg er ganske sikker på at den røde ledningen skal på den tykkeste stikkeren. den andre røde ledningen,står på egen terminal og går til batteriet. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|