AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

lodding av varmetråder
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6350
Side 1 av 1

Forfatter:  79 ford LTD [ Tir 02. Des 2008 20:01 ]
Innleggets emne:  lodding av varmetråder

Tilkoblingen til varmetrådene i bakruta på thunderbirden er løse :cry:

Noen som har en metode som funker for å lodde dem fast :?:

Har prøvd før på en eurobil, lite suksess... satt bare en stund, og virket ikke som ruta trivdes så veldig med å bli oppvarmet mye på et lite omåde(begynte å lage lyder til meg :evil: )

Forfatter:  jolly [ Tir 02. Des 2008 22:14 ]
Innleggets emne:  Re: lodding av varmetråder

kansje det var et snakkende vindu?:)

Forfatter:  magnum-odd [ Tir 02. Des 2008 22:23 ]
Innleggets emne:  Re: lodding av varmetråder

finnes en type lim for liming av varmetrådkontakter, vil tro de fleste større bilglassfirma har dette på lager

Forfatter:  Norwaycharger [ Ons 03. Des 2008 12:38 ]
Innleggets emne:  Re: lodding av varmetråder

Du må bruke en type sølv lakk.
Wurth selger rette typen, sikkert flere og..

http://www.nrk.no/programmer/tv_arkiv/reparatorene/2090748.html

Forfatter:  chevellen [ Ons 03. Des 2008 13:22 ]
Innleggets emne:  Re: lodding av varmetråder

Jeg loddet en gang en tilkobling fast på en bakrute til Granada. Det holdt. Må bare være snar med loddebolten, og ha god varme.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/