| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| lodding av varmetråder https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6350 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 79 ford LTD [ Tir 02. Des 2008 20:01 ] |
| Innleggets emne: | lodding av varmetråder |
Tilkoblingen til varmetrådene i bakruta på thunderbirden er løse Noen som har en metode som funker for å lodde dem fast Har prøvd før på en eurobil, lite suksess... satt bare en stund, og virket ikke som ruta trivdes så veldig med å bli oppvarmet mye på et lite omåde(begynte å lage lyder til meg |
|
| Forfatter: | jolly [ Tir 02. Des 2008 22:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: lodding av varmetråder |
kansje det var et snakkende vindu?:) |
|
| Forfatter: | magnum-odd [ Tir 02. Des 2008 22:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: lodding av varmetråder |
finnes en type lim for liming av varmetrådkontakter, vil tro de fleste større bilglassfirma har dette på lager |
|
| Forfatter: | Norwaycharger [ Ons 03. Des 2008 12:38 ] |
| Innleggets emne: | Re: lodding av varmetråder |
Du må bruke en type sølv lakk. Wurth selger rette typen, sikkert flere og.. http://www.nrk.no/programmer/tv_arkiv/reparatorene/2090748.html |
|
| Forfatter: | chevellen [ Ons 03. Des 2008 13:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: lodding av varmetråder |
Jeg loddet en gang en tilkobling fast på en bakrute til Granada. Det holdt. Må bare være snar med loddebolten, og ha god varme. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|