AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Strømper til ledninger.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6081
Side 1 av 1

Forfatter:  joern-eo [ Ons 05. Nov 2008 14:36 ]
Innleggets emne:  Strømper til ledninger.

Hvem selger skikkelige krympestrømper til ledninger? Og da tenker jeg ikke på krympeslanger fra Biltema..

Forfatter:  Pappa Wolf [ Ons 05. Nov 2008 14:49 ]
Innleggets emne: 

Steinar Stolen har de!

ellers er der vel Bauhaus, og andre velassoterede byggeforetninger

Forfatter:  Camarogeddon [ Ons 05. Nov 2008 20:19 ]
Innleggets emne: 

skal man ha krympestrømpe, så er det vel greit å gå til en eller annen elektrogrossist. I hvertfall hvis man har behov for skikkelige saker.

Kommer helt an på bruksområde. men er det fukt involvert så er lim å anbefale.

Sånt sett så har faktisk biltema et produkt til dette bruket som funker. Presshylsene de har med ferdig krympestrømpe/lim fungerer faktisk bra. grei hylsekvalitet, og det blir tett som bare det.

Ellers, kjøper man raychem eller lignende med lim, så har man samme produkt som brukes til å skjøte kabler for nedgraving. Solid og tett. Men kanskje litt dyrt?

Forfatter:  st-remy [ Ons 05. Nov 2008 20:27 ]
Innleggets emne: 

:) Bilextra , whurt

Forfatter:  chevelle65 [ Tir 09. Des 2008 00:55 ]
Innleggets emne:  Re: Strømper til ledninger.

relekta har forsjelligt

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/