| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Strømper til ledninger. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6081 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | joern-eo [ Ons 05. Nov 2008 14:36 ] |
| Innleggets emne: | Strømper til ledninger. |
Hvem selger skikkelige krympestrømper til ledninger? Og da tenker jeg ikke på krympeslanger fra Biltema.. |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 05. Nov 2008 14:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Steinar Stolen har de! ellers er der vel Bauhaus, og andre velassoterede byggeforetninger |
|
| Forfatter: | Camarogeddon [ Ons 05. Nov 2008 20:19 ] |
| Innleggets emne: | |
skal man ha krympestrømpe, så er det vel greit å gå til en eller annen elektrogrossist. I hvertfall hvis man har behov for skikkelige saker. Kommer helt an på bruksområde. men er det fukt involvert så er lim å anbefale. Sånt sett så har faktisk biltema et produkt til dette bruket som funker. Presshylsene de har med ferdig krympestrømpe/lim fungerer faktisk bra. grei hylsekvalitet, og det blir tett som bare det. Ellers, kjøper man raychem eller lignende med lim, så har man samme produkt som brukes til å skjøte kabler for nedgraving. Solid og tett. Men kanskje litt dyrt? |
|
| Forfatter: | st-remy [ Ons 05. Nov 2008 20:27 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | chevelle65 [ Tir 09. Des 2008 00:55 ] |
| Innleggets emne: | Re: Strømper til ledninger. |
relekta har forsjelligt |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|