| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| vindus visker https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6072 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | custom cruiser [ Tir 04. Nov 2008 20:50 ] |
| Innleggets emne: | vindus visker |
har litt problem med at vindus viskeren bestemmer litt sjøl hva den vil når jeg skrur på noen ganger går den for fult når jeg skall ha intervall plutselig kommer det spyleveske , innimellom virker spyleren men som oftest virker spyleren først når jeg kjører inn inkjørselen hjemme . nå virker ikke cruise controllen lenger sist den funka ga den full gass slapp seg helt ned åsså full gass igjen, i det siste har blinklysa begynt å fuske ,kan dette ha noe med denn multi spaken å gjøre ? ellers så er det en del brukne vakum slanger som byttes kanskje det er no av feilen |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 05. Nov 2008 09:23 ] |
| Innleggets emne: | |
mener at huske, at din bil ikke kjører med vakum styrte viskere! efter al sansynlighet, har du fået "gremlin" i spaken! prøv å skru fra hverandre, spaken, og se om du kan finne to brud på ledningerne, så er der en mulighet for, at det er der problemet ligger! skulle det trengs, kan jeg stikke forbi, med verktøys kassen, og gi en hånd med! så kan vi begge banne og sverte, når vi ikke finner feilen! kan sikkert osse fremskaffe en annen spak, om det skulle trengs! |
|
| Forfatter: | custom cruiser [ Ons 05. Nov 2008 22:56 ] |
| Innleggets emne: | |
takk da skal jeg få sjekka om det er noe brudd |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|