| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| motorvarmer 7,3d volt? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6008 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Gaute [ Tir 28. Okt 2008 00:22 ] |
| Innleggets emne: | motorvarmer 7,3d volt? |
Er det noen her som vet hvilken spenning denne kontakten til motorvarmeren skal ha? Det er til en 90 f-250 med 7,3d.
|
|
| Forfatter: | Bippe [ Tir 28. Okt 2008 03:19 ] |
| Innleggets emne: | |
110 volt |
|
| Forfatter: | Gaute [ Tir 28. Okt 2008 16:58 ] |
| Innleggets emne: | |
ok, må vel finne på noe lurt da... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|