AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

motorvarmer 7,3d volt?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=6008
Side 1 av 1

Forfatter:  Gaute [ Tir 28. Okt 2008 00:22 ]
Innleggets emne:  motorvarmer 7,3d volt?

Er det noen her som vet hvilken spenning denne kontakten til motorvarmeren skal ha?
Det er til en 90 f-250 med 7,3d.

Bilde

Forfatter:  Bippe [ Tir 28. Okt 2008 03:19 ]
Innleggets emne: 

110 volt

Forfatter:  Gaute [ Tir 28. Okt 2008 16:58 ]
Innleggets emne: 

ok, må vel finne på noe lurt da...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/