| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Diagnosekontakt - fbird https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=5985 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Lør 25. Okt 2008 00:00 ] |
| Innleggets emne: | Diagnosekontakt - fbird |
Rigget opp nytt annlegg i firebird`n og fikk øye på en sånn diagnosekontakt.. Hvordan funker dette og kan jeg kjøpe en sak og kjøre diag. på bilen selv? |
|
| Forfatter: | Joda [ Lør 25. Okt 2008 15:39 ] |
| Innleggets emne: | |
Det kan du, men hvis det er en TPI motor 87- ,er det mulighet å kortslutte et par av di kontaktene i den Kontakten, å få kodene blinket opp på Check-Engine lampa. Husker ikke hvilke tilkoblinger det var, men finnes sikkert info her en plass. Egen diagnoseboks, gjør det samme, bare litt raskere. Hvis du skal justere tenning på den motoren, er det også noen kontakter her som må kortsluttes, ellers kompenserer bare Hjernen for det du flytter Fordeleren. |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Lør 25. Okt 2008 20:48 ] |
| Innleggets emne: | |
Såpass, takker så mye for svar.. Hva heter en slik diagnosesak? |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 25. Okt 2008 21:06 ] |
| Innleggets emne: | |
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Lør 25. Okt 2008 22:35 ] |
| Innleggets emne: | |
Thank you, men tenkte mer å bare kjøpe meg en sånn gameboy sak og hooke meg rett på hvis hvis det er mulig.. |
|
| Forfatter: | Joda [ Man 27. Okt 2008 08:25 ] |
| Innleggets emne: | |
http://store.summitracing.com/egnsearch ... 4294908216 Check it Out! Mvh. Joda |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Man 27. Okt 2008 16:50 ] |
| Innleggets emne: | |
Ser ingen til brid'n der.. bare jeg som vimser eller? |
|
| Forfatter: | Joda [ Man 27. Okt 2008 17:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Den billigaste på sidå (til en forandring). EQU-3123 http://store.summitracing.com/partdetai ... pplication Mvh. Joda |
|
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Man 27. Okt 2008 17:23 ] |
| Innleggets emne: | |
Thanks mate! Får bestille en slik å sjekke hvordan det funker! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|