| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Pontiac Safari. slettes https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=5974 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | safari [ Tor 23. Okt 2008 23:08 ] |
| Innleggets emne: | Pontiac Safari. slettes |
Mista varmeapparatet mitt idag. Bryteren er bare helt død på alle hakk. Aha, skifte sikring tenkte jeg. MEN KORR E DEN. Blir glad om noen vet. det regna som fa#¤, og den var ikke under "dasjen" der de andre sikringene er. Om noen vet hvor den er blir jeg veldig glad. Er forresten og int. i å kjøpe en "owners guide" om noen har noe slikt liggende. Alex |
|
| Forfatter: | Roar [ Tor 23. Okt 2008 23:25 ] |
| Innleggets emne: | |
Hm har du årsmodell da ? |
|
| Forfatter: | safari [ Tor 23. Okt 2008 23:38 ] |
| Innleggets emne: | |
jepp. det er en 1988.Trudde æ hadde skrevet det |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 24. Okt 2008 09:09 ] |
| Innleggets emne: | |
Det kan være relæet, sat på autozone. å kiggede igjennem spec, på din bil, da denne poppede op The relay, is not the most common thing to fail, but when it does. You will need to replace it. It is located. Under hood, passenger side, rear engine area, driver side of blower motor, mounted on A/C evaporator core housing. Kan være det! ellers bør der være nogen her inne, som vet hvor sikringen sitter! |
|
| Forfatter: | safari [ Fre 24. Okt 2008 10:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Takker. Skal sjekke under panseret. |
|
| Forfatter: | safari [ Lør 25. Okt 2008 23:08 ] |
| Innleggets emne: | |
Ok. idag var det vær nok til å krype under panseret. Det viste seg at det var dårlig kontakt på noen av ledningene som gikk til varmeapparatet. Så den e herebay deklerbay. . . Alex |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|