AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Vifemotor og vindusheis motor til starcraft g30
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=5887
Side 1 av 1

Forfatter:  Mortyb [ Fre 17. Okt 2008 19:15 ]
Innleggets emne:  Vifemotor og vindusheis motor til starcraft g30

Hvor sitter viftemotoren(varmeaperat vifte) på en g30?

Er det noen som tilfeldig har noe av dette nedfefor liggende for salg?
Radiator til g30
varmeaperat viftemotor til g30
vindusheis motorer 2 stk til g30?

Forfatter:  Pappa Wolf [ Fre 17. Okt 2008 19:53 ]
Innleggets emne: 

send en pm, til mentor! han har delerne sittende på hans, mener jeg!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/