| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Vifemotor og vindusheis motor til starcraft g30 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=5887 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mortyb [ Fre 17. Okt 2008 19:15 ] |
| Innleggets emne: | Vifemotor og vindusheis motor til starcraft g30 |
Hvor sitter viftemotoren(varmeaperat vifte) på en g30? Er det noen som tilfeldig har noe av dette nedfefor liggende for salg? Radiator til g30 varmeaperat viftemotor til g30 vindusheis motorer 2 stk til g30? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 17. Okt 2008 19:53 ] |
| Innleggets emne: | |
send en pm, til mentor! han har delerne sittende på hans, mener jeg! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|