Okay, har eg merksnodig problem med fløyten på bilen min. Den har visst ikkje vrket som den skulle på mange år. Men, det forrige eiger gjorde var å koble fløyten direkte på batteriet noen sekunder og så koble tilbake, då virket fløyten nok til at man kunne trykke på "tuten" og den laga lyd. Altså nok for en eu/ok. Etter det ene trykket er den stille som graven. Eneste gang eg har fått den til å virke er da meg og en kamerat var ute og kjørte og den gikk tom for bensin, da deiste eg til rattet i fortvilelsen og den fløyta gitt..

øøh tenkte vi. Men den fløyta kvar gang vi prøvde. Helt til dagen etter da det var kommet suppe i beholderen igjen. Noen som har noen ideèr? troll i rattstammen?
Releèt virker hele tiden.. Eller slår inn når eg trykker.
Er en 73 cheva camaro