| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lysproblemer G-30 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=4815 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | jallaballa [ Man 16. Jun 2008 14:00 ] |
| Innleggets emne: | Lysproblemer G-30 |
Hei, jeg har kjøpt meg en -91 g-30 Starmaster. Har problemer med at fjernlys og blinklys ikke virker. Blinklysindikatorene i dashbordet lyser heller ikke, så det er tydelig at strømmen ikke kommer langt.. Når jeg slår på fjernlysene slukkes kjørelys, men fjernlys tenner ikke. Noen som vet hvor feilen kan ligge? Multifunksjonsarmen er ikke original, den ser relativt ny ut. Alle sikringer er inntakte. kan det være et relë eller to? eller er det multifunk.armen? Nødblink virker fint, da er det også lys i indikatorene. Forrige eier sier lysene virket noen ganger etter at han vasket bilen. takker for svar |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 16. Jun 2008 14:12 ] |
| Innleggets emne: | |
tjekk jordingen på dine blinklys, og bytt dine blinkrelæer! hvis ikke det funker, kan det være kontakten i ratstammen! |
|
| Forfatter: | jallaballa [ Tir 17. Jun 2008 11:17 ] |
| Innleggets emne: | |
ok, vet du hvor blinkrele ligger? kommer meg hjem på torsdag, så får se på det da. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|