AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Manglende tenningsgnist
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=4799
Side 1 av 1

Forfatter:  Morten Braarud [ Søn 15. Jun 2008 17:58 ]
Innleggets emne:  Manglende tenningsgnist

Har kjørt oppstart av motoren (Mopar 440) og det gikk helt fint inntil all gnist bli ble borte. Benytter et MSD 6AL system og om jeg har kjørt i 3 sesonger. Må jo prøve å feilsøke (coil, elektronikkboksen og fordeleren). Noen som har erfaring med dette systemet? Startrelelet er knappe to sesonger gammelt.

Forfatter:  70ht [ Søn 15. Jun 2008 18:51 ]
Innleggets emne: 

Kan denne linken hjelpe deg.
http://www.msdignition.com/1troub1.htm

Terje :)

Forfatter:  Morten Braarud [ Søn 15. Jun 2008 21:01 ]
Innleggets emne: 

70ht skrev:
Kan denne linken hjelpe deg.
http://www.msdignition.com/1troub1.htm

Terje :)


Takker. Fant denne linken etter at jeg hadde skrevet inn meldingen. Ser ut som dette har skjeddd flere når jeg leser teknisk forum

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/