| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Manglende tenningsgnist https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=4799 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Morten Braarud [ Søn 15. Jun 2008 17:58 ] |
| Innleggets emne: | Manglende tenningsgnist |
Har kjørt oppstart av motoren (Mopar 440) og det gikk helt fint inntil all gnist bli ble borte. Benytter et MSD 6AL system og om jeg har kjørt i 3 sesonger. Må jo prøve å feilsøke (coil, elektronikkboksen og fordeleren). Noen som har erfaring med dette systemet? Startrelelet er knappe to sesonger gammelt. |
|
| Forfatter: | 70ht [ Søn 15. Jun 2008 18:51 ] |
| Innleggets emne: | |
Kan denne linken hjelpe deg. http://www.msdignition.com/1troub1.htm Terje |
|
| Forfatter: | Morten Braarud [ Søn 15. Jun 2008 21:01 ] |
| Innleggets emne: | |
70ht skrev:
Takker. Fant denne linken etter at jeg hadde skrevet inn meldingen. Ser ut som dette har skjeddd flere når jeg leser teknisk forum |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|