AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Tor 25. Jun 2026 05:19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Aircondition
InnleggSkrevet: Ons 30. Apr 2008 00:34 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 19. Jan 2008 13:04
Innlegg: 103
Bosted: Askøy, rett utafor Bergen
Har bytta motor i min camaro, og da tatt vekk aircondition pumpa, men resten står igjen.

Men nå virker ikke varmeapparatet når det står på defrost, altså opp på frontruta, er det elektrisk styring av spjeld og dritt? Funker helt fint å stille mellom heater og vent.

noen som har vært borti dette før?

_________________
Har en '76 Camaro, jobber som elektriker, er sanger, og driver med mye annet!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Apr 2008 02:12 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Man 21. Jan 2008 19:52
Innlegg: 230
Bosted: Fiskåbygd,Norway
Eg lurer faktisk på akkurat det samme......
Har fjerna airconditionen på min camaro også,og samme driten skjer....
Kjem til å følge med på denne tråden,ja....

_________________
Dodge Challenger 1970,Challenger 1971,Chevrolet Corvette Stingray 1976,1978 Pontiac Firebird,Buick Century Limited 1985
x Dodge Challenger 1973 R.I.P., x Chevrolet Camaro 1975 nr 1, x Chevrolet Camaro 1975 nr 2, xPlymouth Barracuda 1970


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Ons 30. Apr 2008 09:55 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Man 19. Jun 2006 23:54
Innlegg: 2633
Bosted: Halden
Spjella er vakumstyrte på de fleste modeller. Eller så er det vaiere.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 10. Jun 2008 20:00 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 19. Jan 2008 13:04
Innlegg: 103
Bosted: Askøy, rett utafor Bergen
Røska vekk hele boksen framme under panseret nå, men det eneste som var der var jo en radiator/varmeveksler, og koblinger til kompressor sikkert, og ledninger til noen slags spjeld eller noe, men vifta går ikkje nå, er det noe jeg har vert borti, eller en sikring? Eller var den bittelille dingsen på den varmeveksleren en vifte??

_________________
Har en '76 Camaro, jobber som elektriker, er sanger, og driver med mye annet!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 10. Jun 2008 23:37 
Avlogget
Amcar pro
Amcar pro

Registrert: Søn 27. Jan 2008 20:48
Innlegg: 2838
Bosted: Bergen
Temperaturspjeldet er styrt med wire, resten er vakuumstyrt. Vakuumklokkene er som oftest inne i bilen bak dashbordet. Sjekk at vakuumslangen inn i bilen er ok.
Viften er stor men du har sikkert fjernet resistoren til viften og da vil den ikke virke.

_________________
Forhjulstrekk er feminint
To much rice makes me sick!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
 Innleggets emne:
InnleggSkrevet: Tir 10. Jun 2008 23:46 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Lør 19. Jan 2008 13:04
Innlegg: 103
Bosted: Askøy, rett utafor Bergen
resistor til viften? er det noe som var på den store plast kassen over varmeveksleren? tok jo av etpar ledninger, men trodde det ikkje var noe viktig :?

_________________
Har en '76 Camaro, jobber som elektriker, er sanger, og driver med mye annet!


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support