v8power skrev:
Jeg ville montert et gelebatteri slik at du slipper knallgassen i bagasjerommet.Optima el
Har du planer om å kjøre løp bør du lage en hovedstrømsbryter bak når du først er i gang. Krav til innfesting og slikt også hvis du skal kjøre feks Street Legal.
Det vil ofte bli litt spenningsfall når all strøm skal gå gjennom hele karosseriet. Jeg tror jeg ville trukket en jordingskabel hele veien mellom batteri og motor når du først var i gang.
Ellers er det bare å sette i gang. Fint å få noen kilo vekk fra nesen.
Hadde tenkt å gjøre det samme med min 69 Charger i vinter også, men plutselig var det vår...
Hei v8power og takk for innspillet ditt

Gelebatteri er innkjøpt nettopp med tanke det du sier om gassdannelse. Løp blir trolig ikke veldig aktuelt, men hovedstrømsbryter blir det. Jording direkte mellom batteri og motor tar jeg med meg.