| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Aircondition https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=4406 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | grovetussen [ Ons 30. Apr 2008 00:34 ] |
| Innleggets emne: | Aircondition |
Har bytta motor i min camaro, og da tatt vekk aircondition pumpa, men resten står igjen. Men nå virker ikke varmeapparatet når det står på defrost, altså opp på frontruta, er det elektrisk styring av spjeld og dritt? Funker helt fint å stille mellom heater og vent. noen som har vært borti dette før? |
|
| Forfatter: | Smallblock Power E-body [ Ons 30. Apr 2008 02:12 ] |
| Innleggets emne: | |
Eg lurer faktisk på akkurat det samme...... Har fjerna airconditionen på min camaro også,og samme driten skjer.... Kjem til å følge med på denne tråden,ja.... |
|
| Forfatter: | Roar [ Ons 30. Apr 2008 09:55 ] |
| Innleggets emne: | |
Spjella er vakumstyrte på de fleste modeller. Eller så er det vaiere. |
|
| Forfatter: | grovetussen [ Tir 10. Jun 2008 20:00 ] |
| Innleggets emne: | |
Røska vekk hele boksen framme under panseret nå, men det eneste som var der var jo en radiator/varmeveksler, og koblinger til kompressor sikkert, og ledninger til noen slags spjeld eller noe, men vifta går ikkje nå, er det noe jeg har vert borti, eller en sikring? Eller var den bittelille dingsen på den varmeveksleren en vifte?? |
|
| Forfatter: | v8power [ Tir 10. Jun 2008 23:37 ] |
| Innleggets emne: | |
Temperaturspjeldet er styrt med wire, resten er vakuumstyrt. Vakuumklokkene er som oftest inne i bilen bak dashbordet. Sjekk at vakuumslangen inn i bilen er ok. Viften er stor men du har sikkert fjernet resistoren til viften og da vil den ikke virke. |
|
| Forfatter: | grovetussen [ Tir 10. Jun 2008 23:46 ] |
| Innleggets emne: | |
resistor til viften? er det noe som var på den store plast kassen over varmeveksleren? tok jo av etpar ledninger, men trodde det ikkje var noe viktig |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|