joern-eo skrev:
Joda, det er slik det er originalt. Men...nå har jeg montert LED med to soner. En er for brems. Den andre... Må jeg velge må det bli kjørelys. Får blinke med å rekke ut handa...
Hele dashbordet med alle koblinger / brytere / metere er nå byttet ut og etter utallige!! timer funker nå alt. Årets første kjøretur i dag!
Gleder jeg meg...? Å ja!

Er det ikke ryggelys del i de lyktene dine da? Det er veldig greit å benytte disse når man setter inn en orange pære.
Orginale blinkrele føler som ofte på belasrtninga for å indikere en deffekt pære å vil ofte ikke blinke riktig eller ikke i det hele tatt ved bruk av dioder. Hvis du ønsker dioder bør du få deg et ellektronisk blinkrele.
Terje

_________________
Mustan 70 HT.
347 stroker, Holley 600, 4R70W 98 -2002 spec, Baumann (OptiShift) electronics girkontrol, 9" 3.82:1 Detroit Truetrac.
Hjemmeside.
http://mustang.roros.net/