| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Temperatur måler https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=3872 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | grovetussen [ Man 10. Mar 2008 21:35 ] |
| Innleggets emne: | Temperatur måler |
Hei! I min bil (76 camaro, 305 motor) har jeg ikke temp. måler, men istedet et temp lys, som skal lyse når noe er galt, som f.eks olje og generator lyset gjør. Men, det har jo aldri lyst, og jeg vet ikke engang om pæren virker, og regner med at noen av camaroene kom med måler. Vet noen hvilken årsmodell instrumentpanel jeg må få tak i som passer til mitt instrumentpanel? Regner med jeg må bytte giveren også da. |
|
| Forfatter: | earlyfish [ Tir 11. Mar 2008 00:49 ] |
| Innleggets emne: | |
Som regel er det vel sånn at alle lampene lyser når du slår på tenninga, før du starter motoren. En god ting med lamper er jo at du legger lettere merke til dem hvis noe skjer. Det beste er kanskje å ha begge deler, men det kan kanskje bli litt juletre... |
|
| Forfatter: | mopar man [ Tir 11. Mar 2008 15:17 ] |
| Innleggets emne: | |
for og få testet ut om lampa virker må du kobe ledningen til tempføleren i jord.det er eneste måten og teste om lyspæren virker.men da får man ikke testet temp føleren.den må skrus ut og varmes for og testes |
|
| Forfatter: | grovetussen [ Ons 12. Mar 2008 23:12 ] |
| Innleggets emne: | |
Poenget mitt var ikke om lampa virker eller ikke, men at jeg vil ha måler istedenfor lys, og om noen vet om dette er standard på noen camaroer med mitt dashbord? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Tor 13. Mar 2008 00:27 ] |
| Innleggets emne: | |
noget jeg har lagt merke til, er de mange biler, som har eftermonteret følere og målere. Dette gjælder også min bil! Og dette er af den simple årsak,at jeg bare har lys, på både temp og oljetryk! Om du vil bytte, er det jo bare å kigge på www.cardomain.com og kigge på de løsninger, som andre har laget! eller kjøpe et kit med de instrumenter du trenger, og montere dem hvor de er til gavn for dig! eller kjøpe et komplett sett med instrumenter, og bygge dit eget panel, efter egne ideer og tanker! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|