| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Vindusheiser, Lincoln Mark 3 https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=3772 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | LincnM3 [ Fre 29. Feb 2008 12:55 ] |
| Innleggets emne: | Vindusheiser, Lincoln Mark 3 |
Hei. Jeg er ny på dette forumet og ikke veldig erfaren når det kommer til mekking. Men jeg satser friskt og har kjøpt meg en '70 Lincoln Mark 3. På denne må vindusheisene skiftes.. Har fjernet dørpanelene for å komme til, men ser ut som motoren sitter i nederst i døren og er vanskelig å komme til.. Så jeg trenger litt hjelp fra ekspertisen Finnes det noen annen måte å komme til på? Kan motoren evnt fjernes ved å løsne på skruene under døren (to stykker)? Hvordan gå fram for å feilsøke om motoren får strøm? Kan man heise vinduene manuelt? Mvh Stig-Andre |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Fre 29. Feb 2008 16:29 ] |
| Innleggets emne: | |
om ikke jeg tager meget feil, har du tre forsenkninger, nederst på døren, hvor el-motoren sitter bak. der skal bores tre stk 13 mm hul, så du kan komme til de tre stk 3/8 bolter som sitter der. Bare å løsne dem, å dra ut motoren! er ikke helt sikker på, at det er sådan at oplægget er så på din bil, men ford har vist ikke byttet metoder siden 1901! Ellers så kan du jo prøve å snakke med dem på Phoenix US car, i Tønsberg. De demontere en del biler der, og har sikkert den information du trenger! I øvrigt, velkommen på forum, og gratulerer med fin bil! |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|