| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Ryggelys bryter.. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=3599 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | alfaalfa [ Man 11. Feb 2008 19:05 ] |
| Innleggets emne: | Ryggelys bryter.. |
Hei Jeg trenger litt hjelp her nå. På shifter'n min (Hurst) finnes denne bryteren. Den har 4 poler. Er det her jeg skal koble til ryggelyset? Eventuelt noen som har beskrivelse på hvordan dette skal kobles? Legger ved et par elendige bilder
På forhånd takk. alfaalfa |
|
| Forfatter: | Camarogeddon [ Man 11. Feb 2008 19:14 ] |
| Innleggets emne: | |
nå har jeg aldri skrudd på denne spesifikke shifteren, men kan vel gjette på at et par av punktene for ryggelys, mens det andre paret er der for å kunne sperre starteren i alt annet enn N og P... (jeg kan godt bomme på funksjon. enkleste måte å teste dette er å grave fram multimeteret og se hva det er kontakt i mellom, når spaken er i forskjellige stillinger. |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Man 11. Feb 2008 19:18 ] |
| Innleggets emne: | |
Camarogeddon skrev: nå har jeg aldri skrudd på denne spesifikke shifteren, men kan vel gjette på at et par av punktene for ryggelys, mens det andre paret er der for å kunne sperre starteren i alt annet enn N og P...
(jeg kan godt bomme på funksjon. enkleste måte å teste dette er å grave fram multimeteret og se hva det er kontakt i mellom, når spaken er i forskjellige stillinger. Det høres jo logisk ut det der. alfaalfa |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Tor 14. Feb 2008 20:54 ] |
| Innleggets emne: | |
Ville opplyse i tilfelle noen kan få bruk for det, at de 2 polene til venstre på kontakten er til ryggelyset. + øvert og lyset nederst Fungerer nå som fjell. alfaalfa |
|
| Forfatter: | CoUMa [ Fre 15. Feb 2008 06:52 ] |
| Innleggets emne: | |
Ka va d æ sa? |
|
| Forfatter: | alfaalfa [ Fre 15. Feb 2008 12:51 ] |
| Innleggets emne: | |
CoUMa skrev: Ha va d æ sa?
jåsshau alfaalfa |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|