AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Ryggelys bryter..
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=3599
Side 1 av 1

Forfatter:  alfaalfa [ Man 11. Feb 2008 19:05 ]
Innleggets emne:  Ryggelys bryter..

Hei :)

Jeg trenger litt hjelp her nå.
På shifter'n min (Hurst) finnes denne bryteren. Den har 4 poler.
Er det her jeg skal koble til ryggelyset?
Eventuelt noen som har beskrivelse på hvordan dette skal kobles?

Legger ved et par elendige bilder :)

Bilde

Bilde

På forhånd takk.

alfaalfa

Forfatter:  Camarogeddon [ Man 11. Feb 2008 19:14 ]
Innleggets emne: 

nå har jeg aldri skrudd på denne spesifikke shifteren, men kan vel gjette på at et par av punktene for ryggelys, mens det andre paret er der for å kunne sperre starteren i alt annet enn N og P...

(jeg kan godt bomme på funksjon.

enkleste måte å teste dette er å grave fram multimeteret og se hva det er kontakt i mellom, når spaken er i forskjellige stillinger.

Forfatter:  alfaalfa [ Man 11. Feb 2008 19:18 ]
Innleggets emne: 

Camarogeddon skrev:
nå har jeg aldri skrudd på denne spesifikke shifteren, men kan vel gjette på at et par av punktene for ryggelys, mens det andre paret er der for å kunne sperre starteren i alt annet enn N og P...

(jeg kan godt bomme på funksjon.

enkleste måte å teste dette er å grave fram multimeteret og se hva det er kontakt i mellom, når spaken er i forskjellige stillinger.


Det høres jo logisk ut det der.

alfaalfa

Forfatter:  alfaalfa [ Tor 14. Feb 2008 20:54 ]
Innleggets emne: 

Ville opplyse i tilfelle noen kan få bruk for det, at de 2 polene til venstre på kontakten er til ryggelyset.
+ øvert og lyset nederst :D
Fungerer nå som fjell.

alfaalfa

Forfatter:  CoUMa [ Fre 15. Feb 2008 06:52 ]
Innleggets emne: 

Ka va d æ sa?

Forfatter:  alfaalfa [ Fre 15. Feb 2008 12:51 ]
Innleggets emne: 

CoUMa skrev:
Ha va d æ sa?


jåsshau :lol:

alfaalfa

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/