AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nødvendig med ballast resistor ved bruk av MSD anlegg?
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=3022
Side 1 av 1

Forfatter:  Morten Braarud [ Tir 04. Des 2007 16:20 ]
Innleggets emne:  Nødvendig med ballast resistor ved bruk av MSD anlegg?

Ser at noen (inkl. meg selv) har koplet ut den såkalte ballast resistoren ved montering av MSD 6AL elektronisk tenningsanlegg (som jeg har gjort). Andre har ikke gjort det. Bør den tilbake på plass eller er ok?

Forfatter:  nutte123 [ Man 24. Des 2007 12:43 ]
Innleggets emne: 

nei det bør den ikke har jeg fått fortalt,, boksen har tilnærmed sånn innebygd

Forfatter:  mopar man [ Søn 06. Jan 2008 22:26 ]
Innleggets emne: 

coilen skal kobles direkte på ledningene fra msd boksen uten formotstand.
bruker du formotstand blir det for dårlig gnist

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/