| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hvilken type fordeler er dette? https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=2976 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | dan@biringt.com [ Man 26. Nov 2007 23:46 ] |
| Innleggets emne: | Hvilken type fordeler er dette? |
Er dette en helt standard HEI fordeler?
|
|
| Forfatter: | Joda [ Tir 27. Nov 2007 00:06 ] |
| Innleggets emne: | |
Stemme det! Kjøp et oppjazzing-kit til den. Så blir det ein kjempefordeler |
|
| Forfatter: | dan@biringt.com [ Tir 27. Nov 2007 00:11 ] |
| Innleggets emne: | |
Joda skrev: Stemme det!
Kjøp et oppjazzing-kit til den. Så blir det ein kjempefordeler planen er egentlig å selge denne her å kjøpe et msd tennings system, hva er oppjazzing-kit? |
|
| Forfatter: | Joda [ Tir 27. Nov 2007 00:31 ] |
| Innleggets emne: | |
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Detta e et oppjazzingskit (oppgradering) Har selv MSD tenning, så kan gå god for det da. Men HEI fordeleren, er faktisk veldig god, hvis du ikke har tenkt å bygge Race-Motor da. Men f.eks. en MSD 6AL kan kobles til en HEI-fordeler. Etter å ha sett litt rund på forumet, har jeg sette bilder av prosjektet ditt. Bra prosjekt det, så vist du ikke har veldig mye penger. Ville jeg ha kjøpt andre godsaker i steden. |
|
| Forfatter: | dan@biringt.com [ Tir 27. Nov 2007 00:38 ] |
| Innleggets emne: | |
Joda skrev: http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=SUM%2D850030&autoview=sku
Detta e et oppjazzingskit (oppgradering) Har selv MSD tenning, så kan gå god for det da. Men HEI fordeleren, er faktisk veldig god, hvis du ikke har tenkt å bygge Race-Motor da. Men f.eks. en MSD 6AL kan kobles til en HEI-fordeler. Etter å ha sett litt rund på forumet, har jeg sette bilder av prosjektet ditt. Bra prosjekt det, så vist du ikke har veldig mye penger. Ville jeg ha kjøpt andre godsaker i steden. tenkte å kjøpe msd6al, billit fordeleren, blaster 2 coilen og pluggkablene hos summit, ble 550usd, ca 3000nok, er jo egentlig ikke så veldig dyrt det.. tenkte du på noe spesielt innen godsaker jeg burde fått meg? |
|
| Forfatter: | Joda [ Tir 27. Nov 2007 00:45 ] |
| Innleggets emne: | |
E ikkje så dyrt nei! Har selv den kombinasjonen, bare med Taylor kabler. Veldig fornøyd! Men $550 blir fort 4000+Nkr. før du har delene i handa Å det er kansje en del andre deler du også skal ha. |
|
| Forfatter: | dan@biringt.com [ Tir 27. Nov 2007 01:04 ] |
| Innleggets emne: | |
Joda skrev: E ikkje så dyrt nei!
Har selv den kombinasjonen, bare med Taylor kabler. Veldig fornøyd! Men $550 blir fort 4000+Nkr. før du har delene i handa Å det er kansje en del andre deler du også skal ha. har vel egentlig det meste liggende, har kjøpt litt da og litt da, så det jeg mangler er tenning, kommer ikke på noe annet jeg må ha i farten, trener selfølgelig endel nye slanger og helt sikkert noen nye bremse deler, tenkte å muligens kjøpe en ny dynamo, en cromma en, men sånn ellers er det meste i boks,.. nye felger skal jeg ha en dag, men det blir nok en stund til.. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|