AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

summit tenning. sys.
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=2826
Side 1 av 1

Forfatter:  dan@biringt.com [ Tor 01. Nov 2007 19:40 ]
Innleggets emne:  summit tenning. sys.

noen som har formening/erfaring eller hørt noe om summit fordeler/coil/tennings forsterker., tenker på feks. billet racing strip fordeleren som summit påstår at skal være like bra som konkurrentene, noen meninger?! Har egentlig tenkt å kjøpe Msd 6AL/Blaster 2/msd85551, men kansje summit er like bra?!

Forfatter:  Hotrodder [ Fre 02. Nov 2007 09:13 ]
Innleggets emne: 

Det jeg har hørt/lest om de såkalte Summit brand varene er et det er helt ok greier til en litt lavere pris.

Forfatter:  rg372 [ Fre 02. Nov 2007 10:44 ]
Innleggets emne:  Hei!

Må jo være enklere med å bruke et merke som "alle" andre har også, tenker da spesielt på om ting skulle gå i stykker. Reservedeler, råd event låning av andres komponenter...

Forfatter:  Hotrodder [ Ons 21. Nov 2007 11:30 ]
Innleggets emne: 

Om en fordeler passer eller ikke bestemmes jo av hvilken motor den er laget for.

Om en Summit Racing fordeler ryker kan den jo uten problemer erstattes av en MSD, Pertronix eller Accel fordeler, sålenge de begge er hhv vakuum eller mechanical advance.

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/