| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bytte tenningslås på Tahoe med Passkey 3+ https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27810 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | cborge [ Tor 06. Sep 2018 12:59 ] |
| Innleggets emne: | Bytte tenningslås på Tahoe med Passkey 3+ |
Hei. Har kjøpt en Tahoe hvor jeg syns tenningslåsen går litt tregt. Verre med den ene nøkkelen enn den andre, så regner med at hovedproblemet er slitt nøkkel. Tok vekk plasten rundt rattstammen og så at jeg har Passkey 3+ system. Det står forøvrig også på nøkkelen så jeg i ettertid. Hvem bytter tenningslås på disse? Det er kanskje ikke bare bare å gjøre selv siden man må programmere litt... Det enkleste er kanskje å skaffe en ny nøkkel i første omgang, men når jeg sjekker ebay og med forhandlere i statene så er det ingen av de som forstår at jeg har pk3+ system. Er dette noe spesielt for Europa-modeller? Takknemlig for svar |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|