AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dynamostøy bilstereo forbanna..
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27780
Side 1 av 1

Forfatter:  Chevrolet70 [ Lør 04. Aug 2018 14:48 ]
Innleggets emne:  Dynamostøy bilstereo forbanna..

Har som nevnt over, problemer med dynamostøy...
Hiver snart spiller og forsterkere til h...., kjører over de, før jeg rygger over de igjen!
Har fra før en forsterker som mater to fronthøyttalere og to i hattehylla, fungerer optimalt.
Har skaffet med en basskasse og tilhørende forsterker, her fikk jeg problemer.
Med alt koblet opp får jeg dynamostøy. Kobler bort forsterkeren til bassen, blir det bra igjen.

Har prøvd alt, og begge forsterkerene har meget god jord.
Har jordet spillerchassie og signalkabler, men like forbanna like mye dynamostøy.
Har til og med trukket en signalkabel utenom bilen, med like lite hell.

Signal og strøm ligger separat forlagt, ingen krysninger.
Batteriet er montert i bagasjerom, så ingen lange strekk.

Noe rådvill, er det noen her inne som har tips?

Forfatter:  Sturmtiger [ Søn 05. Aug 2018 02:13 ]
Innleggets emne:  Re: Dynamostøy bilstereo forbanna..

Allt som eg skulle foreslå, sto i denne artikkelen. Prøv det først. https://bilradiospes.no/artikler/nyttig ... eoanlegget

Forfatter:  doey [ Søn 05. Aug 2018 11:01 ]
Innleggets emne:  Re: Dynamostøy bilstereo forbanna..

Ikke alltid , men som regel så er problemet at jordinga til signalledningen er avbrent inni spilleren, prøvebytt spilleren du...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/