AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Koblingsskjema lydsystem Avalanche 03
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27567
Side 1 av 1

Forfatter:  IAS [ Ons 31. Jan 2018 18:49 ]
Innleggets emne:  Koblingsskjema lydsystem Avalanche 03

Tenker på å bytte ut det originale radiosystemet med en 2din spiller og navigasjon. Skulle gjerne hatt koblingsskjema for det originale. Noen som har?

Forfatter:  doey [ Tor 01. Feb 2018 00:32 ]
Innleggets emne:  Re: Koblingsskjema lydsystem Avalanche 03

Gjorde dette i min tahoe som har omtrent samme spiller, kjøpte et ferdig ledningsnett jeg for og få med knappene på rattet og etc til og virke etterpå... Var en del jobb med det men har virket fint i 5 år nå :) Skal du finne ledningen til bilens hastighetssignal så er den grønn med hvit stripe så vidt jeg husker!

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/