| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| EU kontroll Chrysler 300m https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27208 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | FrøkenBråten [ Man 14. Nov 2016 20:18 ] |
| Innleggets emne: | EU kontroll Chrysler 300m |
Hei |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Tir 15. Nov 2016 13:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: EU kontroll Chrysler 300m |
Koble de av om det ikkje er blinklys i dei, kanskje dei blir fornøgde da |
|
| Forfatter: | DeVile [ Ons 16. Nov 2016 11:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: EU kontroll Chrysler 300m |
Bytt ut med noe slikt: http://www.ebay.com/itm/Chrysler-99-04- ... nI&vxp=mtr Mye stilligere utseende på bilen enn de orginale. |
|
| Forfatter: | OldisEinart [ Ons 16. Nov 2016 13:06 ] |
| Innleggets emne: | Re: EU kontroll Chrysler 300m |
Men ikkje kjøp den på linken, nesten 4000,- i frakt |
|
| Forfatter: | DeVile [ Ons 16. Nov 2016 17:57 ] |
| Innleggets emne: | Re: EU kontroll Chrysler 300m |
Det var for å illustrere, så tok bare første jeg fant Hehe, det må da være trykkleif.. |
|
| Forfatter: | FrøkenBråten [ Tor 17. Nov 2016 18:53 ] |
| Innleggets emne: | Re: EU kontroll Chrysler 300m |
mine markerings lys er hvite når dem ikke lyser. men gul pære inni når dem lyser. å ja er blink lys i dem |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Fre 18. Nov 2016 11:29 ] |
| Innleggets emne: | Re: EU kontroll Chrysler 300m |
OldisEinart skrev: Men ikkje kjøp den på linken, nesten 4000,- i frakt Helsikken... |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|