AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

EU kontroll Chrysler 300m
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27208
Side 1 av 1

Forfatter:  FrøkenBråten [ Man 14. Nov 2016 20:18 ]
Innleggets emne:  EU kontroll Chrysler 300m

Hei :D jeg har en Chrysler 300m som nettop har vært inne på eu kontroll, der jeg fikk mangler på mine oransje markeringslys på siden foran, noe jeg mener er originalt på den bilen. eller??

Forfatter:  OldisEinart [ Tir 15. Nov 2016 13:14 ]
Innleggets emne:  Re: EU kontroll Chrysler 300m

Koble de av om det ikkje er blinklys i dei, kanskje dei blir fornøgde da :) er jo orginalt på mangen amerikanske biler,men det skjønner ikkje nymotens mekanikere i dag.

Forfatter:  DeVile [ Ons 16. Nov 2016 11:26 ]
Innleggets emne:  Re: EU kontroll Chrysler 300m

Bytt ut med noe slikt:
http://www.ebay.com/itm/Chrysler-99-04- ... nI&vxp=mtr

Mye stilligere utseende på bilen enn de orginale.

Forfatter:  OldisEinart [ Ons 16. Nov 2016 13:06 ]
Innleggets emne:  Re: EU kontroll Chrysler 300m

Men ikkje kjøp den på linken, nesten 4000,- i frakt :lol:

Forfatter:  DeVile [ Ons 16. Nov 2016 17:57 ]
Innleggets emne:  Re: EU kontroll Chrysler 300m

Det var for å illustrere, så tok bare første jeg fant :)

Hehe, det må da være trykkleif..

Forfatter:  FrøkenBråten [ Tor 17. Nov 2016 18:53 ]
Innleggets emne:  Re: EU kontroll Chrysler 300m

mine markerings lys er hvite når dem ikke lyser. men gul pære inni når dem lyser. å ja er blink lys i dem

Forfatter:  Sturmtiger [ Fre 18. Nov 2016 11:29 ]
Innleggets emne:  Re: EU kontroll Chrysler 300m

OldisEinart skrev:
Men ikkje kjøp den på linken, nesten 4000,- i frakt :lol:


Helsikken...

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/