| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| ford econoline 1993 voltmerter hopper https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27171 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | meduza18 [ Tir 18. Okt 2016 21:04 ] |
| Innleggets emne: | ford econoline 1993 voltmerter hopper |
hej nett kjøpt meg en ford econoline 1993, ett lite irriterande problem, hver gang eg vrir om nøkklen og venter på glødingen. eller etter start, så hopper voltmeter og lysene blinker i ca 5 sek. man hører ett rele klikkelyd, etter det er alt normalt. Noen som har hatt det problemet eller ska det vere sånn? |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Man 07. Nov 2016 09:41 ] |
| Innleggets emne: | Re: ford econoline 1993 voltmerter hopper |
Helt normalt. gløderørene drar en del strøm, og bilen ettergløder til motoren kan holde sig selv i gang. (Diesel fyrer ved kompresjon.) Ikke noe å bekymre seg om. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|