| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Lade problem på 65 impala https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=27136 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Wheeldude1 [ Lør 03. Sep 2016 17:07 ] |
| Innleggets emne: | Lade problem på 65 impala |
Lade klokka inne i bilen står på halv og går ned når lysa blir slått på. batteri uten motor igang viser 12,35 og viser akkurat det samme når motor er i gang. Poler på batteri er rene og har sjekka at alt sitter godt bak på dynamo. Da er det vel bare og kjøpe ny dynamo eller? Brukte dette meteret fra clas olson og hadde det på v 20. Rød kabel plugga jeg nn på V og sort på COM. Er det riktig? Se bildet. Har forresten hatt problemer med sikringsboksen i bilen. Metallklemmene er rustene og sikringer har til tider dårlig eller ingen kontakt. Hvis det skulle ha noe og si. Vedlegg: multimeter.jpg [ 75.36 KiB | Vist 5496 ganger ] Takk. |
|
| Forfatter: | Wheeldude1 [ Søn 04. Sep 2016 12:13 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lade problem på 65 impala |
Ingen som kan gi et klart svar? |
|
| Forfatter: | AW-100 [ Søn 04. Sep 2016 15:30 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lade problem på 65 impala |
Mål volten nede på dynamo med motoren i gang. Er den fortsatt samme så leverer den ikke landing. Sjekk ledninger inn på dynamo. Er de greie må du ha ny dynamo. Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
| Forfatter: | Road Devil [ Man 05. Sep 2016 22:37 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lade problem på 65 impala |
Det jeg har gjort,på mine cheva'r (68 og 66) er å gi klampen i bånn et par turer,så har den begynt å lade igjen. |
|
| Forfatter: | Wheeldude1 [ Lør 10. Sep 2016 20:35 ] |
| Innleggets emne: | Re: Lade problem på 65 impala |
Det var brudd på ledning mellom dynamo og laderegulator. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|