AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Batteri
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=26958
Side 1 av 1

Forfatter:  Novski [ Søn 24. Apr 2016 18:36 ]
Innleggets emne:  Batteri

BATTERI...!!!Hvor sitter batteri nr 2 på G30 1994, finner ikke igen det, har problem med start, har laddet batteri i motorrom fuldt men den sveiver ikke riktigt takksom for svar hilsen Novski

Forfatter:  Sturmtiger [ Søn 24. Apr 2016 20:22 ]
Innleggets emne:  Re: Batteri

Under rammen på førerdør er batteri #2, hvis det ikke brettet det ligger på har fallt av enda pga. rust.

Forfatter:  Gleid [ Ons 27. Apr 2016 13:10 ]
Innleggets emne:  Re: Batteri

Sturmtiger skrev:
Under rammen på førerdør er batteri #2, hvis det ikke brettet det ligger på har fallt av enda pga. rust.



Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/