| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Batteri https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=26958 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Novski [ Søn 24. Apr 2016 18:36 ] |
| Innleggets emne: | Batteri |
BATTERI...!!!Hvor sitter batteri nr 2 på G30 1994, finner ikke igen det, har problem med start, har laddet batteri i motorrom fuldt men den sveiver ikke riktigt takksom for svar hilsen Novski |
|
| Forfatter: | Sturmtiger [ Søn 24. Apr 2016 20:22 ] |
| Innleggets emne: | Re: Batteri |
Under rammen på førerdør er batteri #2, hvis det ikke brettet det ligger på har fallt av enda pga. rust. |
|
| Forfatter: | Gleid [ Ons 27. Apr 2016 13:10 ] |
| Innleggets emne: | Re: Batteri |
Sturmtiger skrev: Under rammen på førerdør er batteri #2, hvis det ikke brettet det ligger på har fallt av enda pga. rust.
|
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|