AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=26776
Side 1 av 1

Forfatter:  kjetil [ Ons 30. Des 2015 14:43 ]
Innleggets emne:  Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell

Hei er de noen som har koblingsskjema av gløderele ford 7.3 diesel.Sliter litt med å få start og misstenker gløderelet.Kan holde på og kinne en stund med flere glødinger for så å få start.Den går da fint uten fusk men ryker kvitt dei første sekundene.Starter fint igjen etter bare en gløding om den har gått et minutt eller to.

Forfatter:  Danielm [ Ons 30. Des 2015 18:41 ]
Innleggets emne:  Re: Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell

http://i626.photobucket.com/albums/tt34 ... atic-1.png

Forfatter:  kjetil [ Ons 30. Des 2015 21:54 ]
Innleggets emne:  Re: Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell

Takker får se på dette senere er litt rart at når man først har fått start og den har gått en liten stund så er de ingen problem å starte den

Forfatter:  Danielm [ Lør 02. Jan 2016 16:05 ]
Innleggets emne:  Re: Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell

kjetil skrev:
Takker får se på dette senere er litt rart at når man først har fått start og den har gått en liten stund så er de ingen problem å starte den

kan hende det fjusker og er tid for bytte? eller at det er noen løse kabler som gjør at det blir slik du opplever

Forfatter:  kjetil [ Man 04. Jan 2016 15:40 ]
Innleggets emne:  Re: Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell

Har nå fått tatt en titt på gløderelet ut fra skjema som ligger link til her og stusser litt.Pluss til batteri ok ledninger til glødeplugger ok,men den som viser strøm fra batteri eller tenning på går de 2 ledninger ut fra mitt glæderele og den ene går til den som viser pcm ground som igjen får støm bare når tenning er på.Når eg slår på tenning eg får strøm der men ikkje på den som viser pcm ground.Den skulle vel ha gitt strøm den og siden den er sammenkoblet med den som er til + når tenning er på ??

Forfatter:  kjetil [ Tir 12. Apr 2016 09:21 ]
Innleggets emne:  Re: Gløderele ford powerstroke 7.3 95 modell

Gløderelet er byttet ut og fungerer nå betre :D

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/