AMCARFORUM.NO

Forum for Amerikansk bil
Dato/klokkeslett: Ons 24. Jun 2026 23:35

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]




Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: Ons 30. Des 2015 14:43 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 18:05
Innlegg: 150
Bosted: Haram (Tennfjord)
Hei er de noen som har koblingsskjema av gløderele ford 7.3 diesel.Sliter litt med å få start og misstenker gløderelet.Kan holde på og kinne en stund med flere glødinger for så å få start.Den går da fint uten fusk men ryker kvitt dei første sekundene.Starter fint igjen etter bare en gløding om den har gått et minutt eller to.


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 30. Des 2015 18:41 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 21. Mar 2010 14:52
Innlegg: 1342
Bosted: Nygårdsjøen,Gildeskål!
http://i626.photobucket.com/albums/tt34 ... atic-1.png

_________________
-90 Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Ons 30. Des 2015 21:54 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 18:05
Innlegg: 150
Bosted: Haram (Tennfjord)
Takker får se på dette senere er litt rart at når man først har fått start og den har gått en liten stund så er de ingen problem å starte den


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Lør 02. Jan 2016 16:05 
Avlogget
Soon a pro
Soon a pro
Brukerens avatar

Registrert: Søn 21. Mar 2010 14:52
Innlegg: 1342
Bosted: Nygårdsjøen,Gildeskål!
kjetil skrev:
Takker får se på dette senere er litt rart at når man først har fått start og den har gått en liten stund så er de ingen problem å starte den

kan hende det fjusker og er tid for bytte? eller at det er noen løse kabler som gjør at det blir slik du opplever

_________________
-90 Suburban


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Man 04. Jan 2016 15:40 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 18:05
Innlegg: 150
Bosted: Haram (Tennfjord)
Har nå fått tatt en titt på gløderelet ut fra skjema som ligger link til her og stusser litt.Pluss til batteri ok ledninger til glødeplugger ok,men den som viser strøm fra batteri eller tenning på går de 2 ledninger ut fra mitt glæderele og den ene går til den som viser pcm ground som igjen får støm bare når tenning er på.Når eg slår på tenning eg får strøm der men ikkje på den som viser pcm ground.Den skulle vel ha gitt strøm den og siden den er sammenkoblet med den som er til + når tenning er på ??


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
InnleggSkrevet: Tir 12. Apr 2016 09:21 
Avlogget
Get going
Get going
Brukerens avatar

Registrert: Fre 27. Jan 2006 18:05
Innlegg: 150
Bosted: Haram (Tennfjord)
Gløderelet er byttet ut og fungerer nå betre :D


Topp
 Profil  
Svar med sitat  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]



Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
Drevet av phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support