| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Spørsmål ang. nye instrumenter. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=11808 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Håkon-75Corvette [ Ons 28. Apr 2010 17:28 ] |
| Innleggets emne: | Spørsmål ang. nye instrumenter. |
Fikk akkurat en pakke med bl.annet ny oljetrykksmåler og vanntempmåler i dag. Måtte selfølgelig pakke de ut for å se hvordan de ser ut. Da ser jeg at viserene står ca midt på måleskalaen på begge og flyttes meget lett opp og ned. Skal det være sånn? Vil de stille seg på "0" når det blir koblet på, eller må jeg sette de dit selv når jeg monterer. Sikkert idiotiske spørsmål, men jeg har ikke vært borti slike originale instrumenter før.. |
|
| Forfatter: | enda [ Søn 02. Mai 2010 21:02 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spørsmål ang. nye instrumenter. |
mine var/er ikke slik |
|
| Forfatter: | Håkon-75Corvette [ Fre 14. Mai 2010 16:17 ] |
| Innleggets emne: | Re: Spørsmål ang. nye instrumenter. |
Ja, jeg ver at sånne målere står fast på null, men målerene jeg har kjøpt er nye, orginale målere som sitter i dashen. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|