AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bytte Dynamo i dodge ram
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=11721
Side 1 av 1

Forfatter:  Foslid [ Tir 20. Apr 2010 23:43 ]
Innleggets emne:  Bytte Dynamo i dodge ram

Så jeg og 6 venner har gått til innkjøp av en grom Dodge ram, 87 modell, 5.2liter motor, til og ha i russefeiringa. Vi har hatt en del problemer med det elektriske i hovedsak med at anlegget kutta når vi fikk litt turtal. Vi målte spenninga fra batteriet på høyt turtall og det viste seg at vi hadde en ladespenning på over 17 volt. Vi fikk vite at dette antagelig på regulatoren i dynamoen (?) og vi har nå bestilit en ny dynamo. Men vi hørte også at dette var en relativt enkel ting og gjøre selv og iogmed at russetida nærmer seg med stormskritt er vi ikke interessert i og bruke unødvendig penger på verksted når det er noe vi kan ordne selv. Så er det noe vi kan prøve oss på eller er det helt håpløst? Vet jo hvor dynamoen er og den ser jo lett tiljengelig i tilegg.

Forfatter:  v8power [ Tor 22. Apr 2010 21:31 ]
Innleggets emne:  Re: Bytte Dynamo i dodge ram

Det pleier å være løs regulator på Dodge.Står vel på torpedoveggen

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/