| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Nødblink på Camaro https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=11369 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | sleazy [ Man 22. Mar 2010 19:00 ] |
| Innleggets emne: | Nødblink på Camaro |
Hei Er det noen som vet hvor nødblinkbryteren på en 1981 modell camaro sitter? Har fått kobla sammen det elektriske på bilen og nødblinken er tydeligvis slått på og eg finner faen ikke ut hvor bryteren sitter |
|
| Forfatter: | T-7 [ Man 22. Mar 2010 19:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nødblink på Camaro |
Den sitter vel på rattstammen, en liten sort bryter |
|
| Forfatter: | the stig [ Man 22. Mar 2010 21:03 ] |
| Innleggets emne: | Re: Nødblink på Camaro |
mener o den sitter på ratt stammen |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|