AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Nødblink på Camaro
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=11369
Side 1 av 1

Forfatter:  sleazy [ Man 22. Mar 2010 19:00 ]
Innleggets emne:  Nødblink på Camaro

Hei

Er det noen som vet hvor nødblinkbryteren på en 1981 modell camaro sitter?
Har fått kobla sammen det elektriske på bilen og nødblinken er tydeligvis slått på
og eg finner faen ikke ut hvor bryteren sitter :P

Forfatter:  T-7 [ Man 22. Mar 2010 19:21 ]
Innleggets emne:  Re: Nødblink på Camaro

Den sitter vel på rattstammen, en liten sort bryter

Forfatter:  the stig [ Man 22. Mar 2010 21:03 ]
Innleggets emne:  Re: Nødblink på Camaro

mener o den sitter på ratt stammen

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/