| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Trenger OMFORMER fra 6 volt til 12 volt! Noen som kan hjelpe https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=11309 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | 53ford [ Ons 17. Mar 2010 19:56 ] |
| Innleggets emne: | Trenger OMFORMER fra 6 volt til 12 volt! Noen som kan hjelpe |
Jeg er en gutt på 18 som bygger en 1953 Ford Customline. Og jeg lurer på om det er noen som kan skaffe meg en omformer fra 6 volt til 12 volt! Skal ha stereo i bilen. Stereoen består av 2 skjulte høytalere og 1 skjult cd spiller. Viktig att det ikke synes Vedlegg: fordfønix.jpg [ 54.4 KiB | Vist 2163 ganger ] |
|
| Forfatter: | Camarogeddon [ Ons 17. Mar 2010 21:15 ] |
| Innleggets emne: | Re: Trenger OMFORMER fra 6 volt til 12 volt! Noen som kan hjelpe |
Skal vi se, jeg finner desverre ingen sånne på hverken elfa eller mouser. Du kan eventuelt bygge en selv, hvis du har endel elektronikk kunnskap se oppskrift her :http://www.high-voltage-lab.com/61/6v-to-12v-converter Selv om denne nok må "trimmes" litt for å få ut nok effekt. Alternativtr så fant jeg en kar i statene som selger, man kan jo høre der om de sender internasjonalt. (han benytter i hvertfall paypal som betalinssystem, så pengetransaksjonen skulle være relativt sett uproblematisk). Link: http://www.pressenter.com/~cmeyer/index.html En britisk forhandler: http://www.citroenclassics.co.uk/page_1233405614462.html noen andre som har noen bedre, kanskje lokale forhandlere av slikt? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|