AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Demontering av visker bryter på camaro 82 - Mod
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=11266
Side 1 av 1

Forfatter:  - Camaro - [ Søn 14. Mar 2010 16:49 ]
Innleggets emne:  Demontering av visker bryter på camaro 82 - Mod

Heisan har nylig kjøpt en camaro 82 mod

Har problemer med visker bryteren inni bilen og må prøve og demontere den for og få det fikset eller byttet men Jeg fatter ikke hvordan man får av dekselet rundt ratt stammen for og komme til skruer mm.

Hadde vert flått om noen her kunne git meg noen råd ang dette, fant ingen ting om dette i Hayens boken heller :( .

Forfatter:  Camarogeddon [ Søn 14. Mar 2010 17:02 ]
Innleggets emne:  Re: Demontering av visker bryter på camaro 82 - Mod

Jeg har hatt disse bilene i 8 år nå, men har så langt ikke måttet demontere rattstammen på dem.

men hvis du tar en titt på thirdgen.org (beste forumet som finnes for disse bilene), så finnes følgende artikkel på hvordan man strammer/justerer tilmekanismen, som også inkluderer hvordan rattstammen demontres.

http://www.thirdgen.org/steeringcolumn

-Det ser ut som om du trenger en avdrager for å få nøska av rattet.

Lykke til :)

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/