Tankmåleren min lever sitt eget liv , avogtil så viser den halv tank og avogtil kvart , ser skjelden noe utslag da jeg ikke har råd til og fylle for så store beløp
Men måleren viser altså forskjellig uahvenig av om bilen står parkert rett eller skjevt.
Jeg kan komme ut i bilen og se at måleren er på kvart tank også kan jeg kjøre en hel del og neste morgen hviser den halv igjen og kan gjøre det lenge til den plutselig stuper til bunns
Jeg er av de som ofte kjører med lite fuel og det hadde vært superkjekt og kunne stole på måleren min.
På forhånd takk!