| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Bytte av RKE-modul + omprogramering https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=10925 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Mr.Malibu [ Tir 09. Feb 2010 23:28 ] |
| Innleggets emne: | Bytte av RKE-modul + omprogramering |
RKE-modulen til sentrallåsen/alarmen har tatt kvelden og må byttes - selve byttet skal være uproblematisk men jeg har ikke helt greie på omprogrameringen til den nye modulen, for å få den til å stemme over ens med den gamle nøkkelen. Har hørt at jeg må ha en DRB III scanner for å gjøre dette men de er veldig dyre, er det ikke mulig å bruke en billigere ODB II-scanner? |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|