AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Bytte av RKE-modul + omprogramering
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=24&t=10925
Side 1 av 1

Forfatter:  Mr.Malibu [ Tir 09. Feb 2010 23:28 ]
Innleggets emne:  Bytte av RKE-modul + omprogramering

RKE-modulen til sentrallåsen/alarmen har tatt kvelden og må byttes - selve byttet skal være uproblematisk men jeg har ikke helt
greie på omprogrameringen til den nye modulen, for å få den til å stemme over ens med den gamle nøkkelen. Har hørt at jeg må
ha en DRB III scanner for å gjøre dette men de er veldig dyre, er det ikke mulig å bruke en billigere ODB II-scanner?

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/