Huset dit kan sikkert være jordet, men diodene dine tror jeg neppe er satt ret i jord. De aller fleste dioder tåler ikke 12V direkte. De må ha en motstand som gjør at de ikke blir belastet med mere en 1,5 - 3V som de aller fleste har som virkeområde.
Dette er montert i lykta di ferdig og det skall virke som det er tengt etter USA standard. Så fremst det ikke er modifisert noe veldig på ledningsnettet dit da.
Hvis jeg forstod deg riktig så var blinklysene skilt ut fra bremselysene dine. Bruk ryggelysdelen som blinklys da. Er ikke disse enda vanlige pærer på lykta di?
Sett inn en orange pære og alt er ok når du har bytta om ledningene.
Terje

_________________
Mustan 70 HT.
347 stroker, Holley 600, 4R70W 98 -2002 spec, Baumann (OptiShift) electronics girkontrol, 9" 3.82:1 Detroit Truetrac.
Hjemmeside.
http://mustang.roros.net/