| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Hyller?? til bolter og muttre. https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=7987 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | Amunds_1 [ Ons 06. Mai 2009 19:43 ] |
| Innleggets emne: | Hyller?? til bolter og muttre. |
som topic sier, trenger ett slags "hyllesystem" til bolter og muttre? noe å få kjøpt ? eller noen som har laget en smart løsning selv??? bilder og mål osv motas med takk Mvh Amunds_1 |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Ons 06. Mai 2009 21:39 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
alle mine syltetøysglass, bliver rengjort, og lokket bliver skruet op under en hylde. på glasset skriver jeg indholdet, og skruer glasset op i lokket! tager minimalt med plads! og jeg kan uten problemer se hvad jeg har i glasset! |
|
| Forfatter: | Infected Mushroom [ Fre 08. Mai 2009 00:21 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
Hva med denne? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku |
|
| Forfatter: | Amunds_1 [ Fre 08. Mai 2009 23:14 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
je se på den du |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 09. Mai 2009 08:08 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
på bauhaus, og andre byggemarkeder |
|
| Forfatter: | ElcaminoSS [ Man 11. Mai 2009 22:26 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
Ser i den nye biltema katalogen at de har greie hyller der også. Tenkte å bestille fra summit, med de på biltema rekker lenge. |
|
| Forfatter: | Hotrodder [ Ons 26. Aug 2009 09:25 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
Til litt større ting & tang skjærer jeg ut en god bit rundt korken på en vanlig 4 liters spylevæskekanne. Beholder håndtaket, skjærer omtrent halvveis ned på smalsiden nedenfor korken, setter "kanna" i hylla med håndtaket ut. Funker ypperlig. |
|
| Forfatter: | the stig [ Tor 10. Des 2009 22:46 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
whurt. no så finner duu de du vil ha trur eg |
|
| Forfatter: | G_Yog [ Søn 02. Jan 2011 23:23 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
Ser dette er en gammel tråd, men tenke bare å tipse om ikea's helmer stålskap.. De fungerer fint for meg. Ikke tykke stålet, men fin størrelse på skuffene. Passer fint inn i verkstedet også
|
|
| Forfatter: | Ranchero [ Søn 02. Jan 2011 23:51 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
Ja den fra ikea er nok mer enn god nok. Jeg selv drev en stund å tok med meg små pappesker ifra jobben,passe til skruer og bolter. Men har begynt å hive alt sammen,tar for mye plass,åsså må alt stå på ei hylle. Men jeg abonnerer på et blad som heter "Gjør det selv",veit ikke om det er andre her som gjør det? Det siste nummeret der har en artikkel om verksted og innredning. Det går på alt fra arbeidsbenk til oppbevaring av skruer,bord på hjul osv. Alt med arbeidsbeskrivelse. Men de som ønsker å skaffe seg bladet bør skynde seg,neste nummer kommer 10.januar Vel å merke er dette et alternativ for å lage ting for de som liker å lage det selv i tre |
|
| Forfatter: | v8power [ Man 03. Jan 2011 01:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
Biltemna selger små skuffeseksjoner ferdig med UNC og UNF bolter/mutrer |
|
| Forfatter: | 72lemans [ Man 03. Jan 2011 02:00 ] |
| Innleggets emne: | Re: Hyller?? til bolter og muttre. |
jeg bruker ikea sin jeg og. Litt spinkelt men har ikke rast sammen ennå. |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|