| AMCARFORUM.NO https://www.amcarforum.no/phpBB2/ |
|
| Dreibenker og freser https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6886 |
Side 1 av 1 |
| Forfatter: | st-remy [ Fre 23. Jan 2009 21:39 ] |
| Innleggets emne: | Dreibenker og freser |
Vedlegg: centur2.jpg [ 23.78 KiB | Vist 5672 ganger ] |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 24. Jan 2009 09:24 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dreibenker og freser |
Desværre ikke annet, end at den har "Siklefaktor 3!" Men ellers er gasolin ikke kjent for at sælge dårlige greier. men som altid, kvaliteten avspeiles av prisen |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 24. Jan 2009 11:07 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dreibenker og freser |
Pappa Wolf skrev: Desværre ikke annet, end at den har "Siklefaktor 3!" Men ellers er gasolin ikke kjent for at sælge dårlige greier. men som altid, kvaliteten avspeiles av prisen |
|
| Forfatter: | Pappa Wolf [ Lør 24. Jan 2009 16:11 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dreibenker og freser |
hehe, høyeste tall på siklefaktoren, er 1++ så den ligger ret høyt! hahaha viste den til min kone, og hun sukkede dypt og sagde "Mænd!!!" hahah |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 24. Jan 2009 17:43 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dreibenker og freser |
Pappa Wolf skrev: hehe, høyeste tall på siklefaktoren, er 1++ så den ligger ret høyt! hahaha viste den til min kone, og hun sukkede dypt og sagde "Mænd!!!" hahah |
|
| Forfatter: | st-remy [ Lør 24. Jan 2009 22:01 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dreibenker og freser |
| Forfatter: | st-remy [ Søn 25. Jan 2009 16:36 ] |
| Innleggets emne: | Re: Dreibenker og freser |
st-remy skrev: det var ikke noen som har brukt eller sett den i bruk nei |
|
| Side 1 av 1 | Tidssone UTC + 1 time [ DST ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|