AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

Dreibenker og freser
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6886
Side 1 av 1

Forfatter:  st-remy [ Fre 23. Jan 2009 21:39 ]
Innleggets emne:  Dreibenker og freser

:) Noen som har kjenskap til denna :?: selges a http://www.gasolin.no


Vedlegg:
centur2.jpg
centur2.jpg [ 23.78 KiB | Vist 5672 ganger ]

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 24. Jan 2009 09:24 ]
Innleggets emne:  Re: Dreibenker og freser

Desværre ikke annet, end at den har "Siklefaktor 3!"

Men ellers er gasolin ikke kjent for at sælge dårlige greier.
men som altid, kvaliteten avspeiles av prisen

Forfatter:  st-remy [ Lør 24. Jan 2009 11:07 ]
Innleggets emne:  Re: Dreibenker og freser

Pappa Wolf skrev:
Desværre ikke annet, end at den har "Siklefaktor 3!"

Men ellers er gasolin ikke kjent for at sælge dårlige greier.
men som altid, kvaliteten avspeiles av prisen


:) Siklefaktor 3 bare :shock: ubrukbar da :lol: :lol:

Forfatter:  Pappa Wolf [ Lør 24. Jan 2009 16:11 ]
Innleggets emne:  Re: Dreibenker og freser

hehe, høyeste tall på siklefaktoren, er 1++

så den ligger ret høyt! hahaha

viste den til min kone, og hun sukkede dypt og sagde "Mænd!!!"

hahah

Forfatter:  st-remy [ Lør 24. Jan 2009 17:43 ]
Innleggets emne:  Re: Dreibenker og freser

Pappa Wolf skrev:
hehe, høyeste tall på siklefaktoren, er 1++

så den ligger ret høyt! hahaha

viste den til min kone, og hun sukkede dypt og sagde "Mænd!!!"

hahah


:mrgreen:

Forfatter:  st-remy [ Lør 24. Jan 2009 22:01 ]
Innleggets emne:  Re: Dreibenker og freser

:) skal handle ny benk , men vet ikke hva enda , skal ha en benk som er over 300mm over vange , er også på jakt etter en fres 8)

Forfatter:  st-remy [ Søn 25. Jan 2009 16:36 ]
Innleggets emne:  Re: Dreibenker og freser

st-remy skrev:
:) Noen som har kjenskap til denna :?: selges a http://www.gasolin.no


Vedlegg:
centur2.jpg


det var ikke noen som har brukt eller sett den i bruk nei :?:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/