AMCARFORUM.NO
https://www.amcarforum.no/phpBB2/

"Kvalitetsverktøy" i riktig stil
https://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=23&t=6563
Side 1 av 1

Forfatter:  leaded [ Fre 26. Des 2008 10:14 ]
Innleggets emne:  "Kvalitetsverktøy" i riktig stil

CHICK Drivers
.....screwdrivers for the girls to bring style at the tools....

penere skrujernsett enn dette finer en ikke?
(lurer på om de kan skrus med, eller hvordan de blir med noe oljesøl? :D :D 8)

Vedlegg:
chickdriver.jpg
chickdriver.jpg [ 49.54 KiB | Vist 4570 ganger ]

Forfatter:  moparman [ Fre 26. Des 2008 12:06 ]
Innleggets emne:  Re: "Kvalitetsverktøy" i riktig stil

Lingner på jente vertøy :roll: :roll:

Forfatter:  CaminoTigger [ Fre 26. Des 2008 23:38 ]
Innleggets emne:  Re: "Kvalitetsverktøy" i riktig stil

Den fine RÅSAfargen vil jo bli ødelagt av oljesøl med en gang,jo :-" !

Forfatter:  leaded [ Lør 27. Des 2008 01:03 ]
Innleggets emne:  Re: "Kvalitetsverktøy" i riktig stil

moparman skrev:
Lingner på jente vertøy :roll: :roll:


HEI;DET STÅR CHICK DRIVER ( jente skrujern...)
og ja....synd på rosafarga ja...... :? :lol:

Side 1 av 1 Tidssone UTC + 1 time [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/